بیمه ایران با هوشمندسازی فرآیندهای بیمه تحول بزرگی در صنعت بیمه کشور ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، حسن شریفی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه ایران وی در مراسم هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران گفت: بیمه ایران با هوشمندسازی فرآیندهای بیمه ای تحول بزرگی در صنعت بیمه کشور ایجاد کرده است.

شعار ما در تحقق این هدف «ما می‌توانیم» بود، با این هدف سامانه بیمه ایران من وارد عمل شد و این فرآیند مبتنی بر توسعه خدمات، کاهش ترافیک، کاهش تردد مردم و حذف کاغذ و نقش مدیریتی بیمه ایران جایگاهی در صنعت بیمه به خود اختصاص داده است. این رویکرد باعث شده است تا بیمه ایران در پنجره ملی خدمات هوشمند دولت حضوری فعال داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایرانحسن شریفی در این مراسم که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، مشعلی فیروزآبادی معاون عمرانی استاندار و اعضای هیات مدیره بیمه مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران، مدیران ارشد اجرایی برگزار شد. شرکت های بیمه و دبیر سندیکای بیمه گران ایران. معاون و مدیران اجرایی و نمایندگانی از انجمن های صنفی نمایندگان و جمعی از بیمه شدگان ایران که در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، با تجلیل از غیرت ملی بنیانگذاران یک شرکت، افزود: بیمه ایران تا کنون در کنار مردم بوده است. در سال 88 و تحت بحران های مختلف اقتصادی از جمله جنگ نفتکش ها، بحران بیمه توسعه و فاجعه منا و مناسبت های بی شمار دیگر به مردم کمک کرده و این مسیر خدمت رسانی را مستمر ادامه خواهد داد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به حضور شعب و نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور استفاده از نرم افزارهای هوشمند و نیروی انسانی کاردان و همدل را از سرمایه ها و توانمندی های این مجموعه برشمرد و اقدامات جدید بیمه ایران را تشریح کرد. وی گفت: تمرکز و تاکید ما بر ارائه بهترین خدمات پس از فروش است. این خدمات در زمینه های مختلفی انجام می شود و در خرابی خودرو امروز نمونه ای از محصول جدید «اپلیکیشن سامانه بیمه ایران من» را معرفی می کنیم.

  افزایش نرخ خودکشی در سال های اخیر

رئیس هیئت مدیره در خصوص موضوع انتصابات در بیمه ایران تصریح کرد: یکی از موارد مهم در برنامه راهبردی بیمه ایران رعایت انصاف و جلوگیری از انحراف و سفارشی سازی فرآیندها و استفاده از ارزیابی 360 درجه و ترغیب همه بود. همکاران برای تصدی پست های مدیریتی مختلف در این راستا نظرات خوبی از سوی همکاران وجود دارد.

شریفی در ادامه تاکید کرد: یکی از موانع توسعه فروش در صنعت بیمه تمرکز تصمیم گیری و نبود اختیارات است. در بیمه ایران با فراهم کردن بسترهای مناسب برای تفویض اختیار در بستر نرم افزاری، توانسته ایم علاوه بر افزایش کارایی، نظارت موثرتری بر فرآیند داشته باشیم. . همچنین خانه فرهنگ برای اولین بار در صنعت بیمه در بیمه ایران راه اندازی شد تا محفلی برای گردآوری خاطرات جانبازان و محلی برای تضاد آراء بین نسل کنونی و قدیم و تلفیق تاریخ باشد. و دانش

وی نیاز اصلی صنعت بیمه در کشور را وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: بیمه ایران یک سرمایه ملی و متعلق به اقصی نقاط کشور است. شرکت های بیمه می توانند پس انداز خود را با ثبات، دلسوزی و دوستانه به مردم تحویل دهند تا بهترین خدمات ممکن را ارائه دهند. قطعا با همراهی تمامی شرکت های بیمه و کمک به یکدیگر شاهد کاهش بسیاری از هزینه های اضافی تحمیل شده به صنعت بیمه خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید