عقب نشینی اینستاگرام از تغییرات طراحی جدید

رسانه شفقنا- اینستاگرام ماه گذشته آزمایش تصاویر و ویدیوهای تمام صفحه را آغاز کرد اما بازخورد مثبتی از سوی کاربران دریافت نکرد.

به گزارش شفقنا از ایسنا، آدام مصری، مدیرعامل اینستاگرام می گوید این تست تا چند هفته دیگر به پایان می رسد. او به Platformer گفت: “کاربران از طراحی فید جدید عصبانی هستند و استفاده از محتوا زیاد نیست.”

اینستاگرام در حال آزمایش فید تمام صفحه و نمایش تعداد زیادی پست توصیه شده در فید کاربر برای رقابت با Tik Tok است. مدت زمانی که کاربران صرف تماشای ویدیوها در Reels می‌کنند در سه ماهه گذشته 30 درصد افزایش یافته است و موساری می‌گوید که علی‌رغم تغییرات اخیر در اینستاگرام، ویدیو به تدریج پذیرفته شده است.

آدام موسری هفته گذشته با انتشار ویدئویی در توییتر اعتراف کرد که فید آزمایشی متمرکز بر ویدیوی این پلتفرم هنوز خوب نیست و قبل از اینکه برای همه کاربران اینستاگرام عرضه شود باید بهبود یابد. با این حال، او تاکید کرد که اینستاگرام به طور اجتناب ناپذیری به مرور زمان ویدئو محور خواهد شد زیرا این محتوایی است که مردم به اشتراک می گذارند. به عبارت دیگر، به تماشای ویدیوهای بیشتر عادت کنید.

سلبریتی‌های اینستاگرام اخیراً از این شبکه اجتماعی انتقاد کردند که سعی می‌کند شبیه تیک توک باشد و درخواست‌ها و پست‌های زیادی در پلتفرم این شبکه اجتماعی خواستار آن شد که اینستاگرام با تمرکز روی عکس‌ها به همان اینستاگرام تبدیل شود.

به گزارش وب سایت Engjet، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا پلتفرم – شرکت مادر اینستاگرام – هفته گذشته در تماس با درآمد این شرکت گفت: حدود 15 درصد از پست هایی که در فیس بوک و اینستاگرام مشاهده می شود حتی بیشتر است. توسط الگوریتم ها به کاربران توصیه می شود. زاکربرگ انتظار دارد که حجم پست های توصیه شده در سال آینده دو برابر شود.

  نتایج آزمایش DNA هویت جسد مالک ساختمان پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید