روابط عمومی نقش مهم و حیاتی در فضای رقابتی امروز دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک سینا، گلمرضا فتحعلی افزود: توسعه شبکه های اجتماعی و تنوع رسانه ها در صورتی که افکار عمومی به درستی مدیریت نشود، می تواند باعث افزایش خطر اعتبار سازمان ها از جمله بانک ها شود. “

وی به لزوم هدفمندی اخبار اشاره کرد و گفت: در روابط عمومی باید پوشش خبری مناسبی داشته باشیم که منعکس کننده نقاط قوت بانک باشد و با اجرای سیاست های مطلوب خبری و ارتباطی هدفمند و حساب شده عمل کنیم.

رئیس بانک سینا مدیریت بحران و توجه به ریسک عملیاتی را از عوامل مهم در کار روابط عمومی می داند و اذعان می کند: روابط عمومی موثر و کارآمد باید توانایی درک امور مالی و زیرساختی CRM و مشتریان را داشته باشد که لازمه آن در این زمینه به روز باشید این آموزش مستمر فعالان روابط عمومی در سازمان می باشد.

در ادامه این همایش، مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک سینا به اهمیت روابط عمومی در سازمان ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی یک کار فانتزی و تشریفاتی نیست، بلکه بخشی از زنجیره ارزش اصلی یک سازمان است.

امیر لعلی افزود: روابط عمومی باید با برنامه ریزی صحیح و مدیریت افکار، اخبار را بدون ایجاد جنجال در راستای منافع سازمان و ذینفعان منعکس کند.

وی شهرت و برند یک سازمان را در جلب اعتماد مشتریان موثر دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی حلقه اصلی ارتباط بین ذینفعان است. سهامداران، مشتریان، کارکنان و موسسات نظارتی و نظارتی و در صورت خدشه دار شدن رابطه با هر یک از این ذینفعان به برند آسیب وارد کرده و اعتبار سازمان در خطر است.

  ثبت نام کارگاه های بهاره مرکز خوزستان آغاز شد

سرپرست مدیریت مدیر عامل و روابط عمومی بانک سینا روسای ادارات روابط عمومی مناطق را دست یاری مدیریت سازمان در تحقق اهداف و سیاست ها دانست و گفت: امیدواریم با حضور موثر مردمی روابط در مناطق مختلف کشور، شاهد توسعه بیشتر فعالیت های ارتباطی بانک سینا و شفافیت بیشتر خواهیم بود.»

حمداله جمالی معاون برنامه ریزی بانک سینا نیز در این مراسم اظهار داشت: هر سازمانی که نیروهای متخصص و متخصص در حوزه روابط عمومی داشته باشد می تواند حتی در برابر رقابت شدید رقبا پایدار بماند.

وی افزود: روابط عمومی در کنار بازاریابی می تواند نقش مهمی در جذب منابع، معرفی مناسب محصولات و خدمات، انعکاس نظرات مشتریان در راستای نوآوری و ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتری و غیره داشته باشد.

لازم به ذکر است اولین همایش آموزشی دو روزه روسای واحدهای روابط عمومی بانک سینا به منظور ارتقای سطح دانش، آگاهی و دانش همکاران در حوزه روابط عمومی در قالب سمینار و با دعوت از همکاران برگزار شد. اساتید محترم .

دیدگاهتان را بنویسید