با چاپ زرد فالوورهای شبکه های اجتماعی را افزایش دهید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، به بهانه همجواری روز خبرنگار یادآوری چند نکته ضروری به نظر می رسد; تعریف و اهداف گزارشگر؛ خبرنگار به فردی گفته می شود که پس از گذراندن دوره آموزشی و دوره تخصصی و همچنین با تکیه بر استعداد شخصی خود وارد این حرفه می شود و البته برای برخی روزنامه نگاری یک حرفه تمام وقت است و از آن کسب درآمد می کنند.

همچنین روزنامه نگار یا روزنامه نگاری زرد به خبرنگارانی گفته می شود که افکار و پای خود را خارج از اهداف حرفه ای (ژورنالیستی) و اخلاقی روزنامه نگار و در مواردی مانند افترا، دلالی و نشر اکاذیب به دیگران در موارد سوء استفاده از مدیران و. ، انجام می دهند.

اما با ظهور شبکه های اجتماعی و فضای سایبری برخی افراد تهدید به اقدام می کنند نوشته زرد و حامل زردی با پیامدهای فرهنگی و اجتماعی ترسناک برای جامعه هستند.

وضعیت برخی روزنامه نگاران (منظورم فقط شهرستان یا استان نیست، حرفم کلی است) آن دسته از تاجران حرفه ای هستند که روزنامه نگار را برای لابی و اعمال نفوذ و فشار و سفارش به خود و نزدیکانش در شرکت ها و ادارات وصل کرده اند. محل

یکی از بزرگترین اشتباهات ما در انتخاب خبرنگار این است که به فردی که برای مطبوعات یا سایت های خبری مقاله و یادداشت می نویسد خبرنگار می گوییم در حالی که با مهارت نوشتاری و تحلیلی یادداشت می نویسیم اما خبرنگار. خبرنویس تازه کار قادر به تحلیل و نوشتن مقاله نخواهد بود.

  طالبان: تعداد سربازان ارتش ما به 150 هزار نفر رسیده است

دیدگاهتان را بنویسید