به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، قائم مقام این مرکز هدف از برگزاری این دوره آموزشی را انتقال مهارت های اطلاعاتی و ارتباطی برای تقویت نمایندگان در صنعت بیمه دانست و گفت: در تمامی بازارها به ویژه در صنعت بیمه، آماده سازی افراد قبل از مذاکره، در حین مذاکره و بعد از مذاکره بسیار مهم است. به همین دلیل نمایندگان باید تکنیک هایی را بیاموزند که در اصول و فنون مذاکره موثر باشد.
وی در ادامه افزود: با افزایش دانش و مهارت نمایندگان شرکت های بیمه در فنون مذاکره، شاهد افزایش فروش بیمه نامه و گسترش فرهنگ بیمه در جامعه خواهیم بود.