همه خودروهای خارجی لزوما سالم و با کیفیت نیستند

به گزارش موج نیوز، سردار سید کمال هادیان فر فرمانده انتظامی راهور فرجا صبح امروز در حاشیه همایش «کودکان را نجات دهید» در جمع خبرنگاران گفت: در مورد پرونده های مورد اعتراض نیروی انتظامی نیست.

وی افزود: مشکلاتی که برای خودروسازان در نظر گرفته ایم اولاً کیفیت تولید خودرو و در درجه دوم ایمنی خودروها است. از خودروسازان خواسته ایم یک برنامه اجرایی ارائه کنند، یعنی بگویند وضعیت ایمنی و کیفیت خودروها از چه زمانی شروع و چه زمانی تمام می شود تا شاهد قربانیان تصادف باشیم.

در سال 85 واردات خودروهای خارجی منجر به کاهش قربانیان شد

رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه پلیس راهور با واردات خودرو موافق است، گفت: در سال 85 که حدود 27 هزار کشته بر اثر تصادف داشتیم، همین واردات خودروهای باکیفیت به کاهش آمار کمک کرد. این خودروها دارای ترمز ABS هستند. و چند کیسه. “آنها با هوا بودند و …

هادیان فر گفت: واردات خودرو باعث شده خودروسازان داخلی در این حوزه منحصر به فرد نباشند و فکر نکنند که مردم مجبور به خرید محصولات تولیدی خود شوند.

وی گفت: از سال های 85، 86 و 87 به تدریج خودروهای خانگی به سمت کیفیت بهتر حرکت کردند و المان هایی مانند ایربگ به خودروها اضافه شد.

خودروی خارجی 6000 دلاری کیفیت خوبی ندارد!

رئیس پلیس راهور گفت: ما انتظار داریم خودروهای باکیفیت و ایمن وارد شود، در حال حاضر خودروهای زیر 10 هزار دلار در جهان وجود ندارد، اما برخی گفته‌اند که خودروهای 6 هزار دلاری از هند وارد خواهند کرد.

  جزئیات استخدام مشمولان خدمات آموزشی در سال 1400 اعلام شد

هادیان فر گفت: فقط خودروی خارجی کیفیت ایجاد نمی کند، خودرویی که وارد می شود باید پلت فرم و ایمنی مناسبی داشته باشد، خودروی 7 تا 8 هزار دلاری اصلا معنا ندارد و نمی توان به این خودرو گفت خودروی ایمن. “

«ما معتقدیم واردات خودرو نباید باعث تورم شود، اما سوال ما این است که قطعات پراید را برای واردات خودرو کجا می فروشید؟» این حرف ها به این معناست که آنها نمی خواهند خودرو وارد شود.

رئیس پلیس راهور گفت: واردات خودروهای خارجی باکیفیت و مطمئن باید به گونه ای باشد که رقابت ایجاد کند و خودروساز داخلی را مجبور به پرداخت کیفیت کند.

مصوبه واردات خودروهای زیر 3 سال مصوبه دولت قبل است

هادیان فر گفت: مصوبه واردات خودروهای زیر 3 سال الگوی دولت قبل است، بر اساس این مصوبه اتوبوس ها دست دوم هستند اما استفاده نمی شوند یعنی از سال 1397.

وی با اشاره به اینکه حدود 2000 اتوبوس دست دوم ثبت نام شده است، گفت: هنوز 6000 اتوبوس در انتظار شماره گذاری هستند و مشکل آنها اسقاط است، یعنی باید یک اتوبوس یا کامیون فرسوده را اسقاط کنند.

رئیس پلیس راهور گفت: بر اساس حکم قضایی، سن خودروهای فرسوده حذف شده و هر وسیله ای که در معاینه فنی تایید شده باشد، می تواند کار کند، بنابراین مالکان آنها ترجیح می دهند از خودروی خود استفاده کنند تا اسقاط. “

دیدگاهتان را بنویسید