شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

WhatsApp Image 2022 06 21 at 11.29.06 AM خبر عجیب

شفقنا- شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات با نسخه ویژه دنیای نابینایان ایرانی منتشر شد.

به گزارش شفقنا به نقل از روابط عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات، چهل و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با مدیریت امیرعباس تگی پور و سردبیر علی ورامینی منتشر شد و بدین ترتیب وارد سیزدهمین سال فعالیت خود شد. مدیریت ارتباطات در این زمینه دو موضوع مهم دارد که در ادامه به اختصار به آنها می پردازیم.

برای کسانی که می بینند، هدف از ندیدن این است که دست روی چشمان خود بگذارند و تجربه کنند که نمی توانند ببینند. اما این حقیقت در مورد نابینایی نیست. دنیای ندیدن دنیا با تجربه چند لحظه و چند دقیقه چشم بستن فرق دارد. آدم به انواع شرایط جسمی، حتی نابینایی عادت می کند. نابینایی مادرزادی که هیچ درکی از دنیای دیگر ندارد و دوربین های دوچشمی اغلب دنیای خود را دوباره تعریف می کنند و با شرایط جدید سازگار می شوند.

اکثر نابینایان اصلاً ناقص محسوب نمی شوند. چیزی که بیشتر از ندیدن آنها را آزار می دهد، رنج نبودن است. جامعه توسعه یافته روابط خود را با نابینایان به گونه ای تنظیم می کند که فرد نابینا تفاوتی بین خود و دیگران نمی بیند، یعنی سیستم تعامل او با جامعه به گونه ای است که نابینایی او منجر به انزوا و طرد شدن از جامعه نمی شود.

شماره اصلی صد و چهل و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به این موضوع می پردازد و یادداشت ها، بحث ها و میزگردهایی درباره دنیای ارتباطات نابینایان و مشکلاتی که در تعامل با جامعه دارند، دارد.

  نگرانی اهالی آذربایجان شرقی از بازار شبانه اید

توجه تزئینی به ضرورت

چند سالی است که مقرون به صرفه بودن در ادبیات تجاری و حتی دولتی ایران شنیده می شود. اما این کافی نیست، زیرا با ظهور تکنولوژی، زندگی روزمره بیشتر به دنیای دیجیتال وابسته می شود. گسترش پلتفرم ها، از بین رفتن رقبای سنتی و در واقع انحصارات فناوری به طور فزاینده ای به این حوزه توجه می کنند. دیگر نمی توان سرنوشت مقرون به صرفه بودن را به رقابت در بازار واگذار کرد. در واقع، باید از توجه تزئینی به دستورالعمل های اجباری حرکت کرد.

این تعداد شامل متخصصان و نویسندگانی چون دکتر بابک زمانی، امیرحسن موسوی، مسعود زمانی، معصومه تقی زادگان، اشکان کشکی، مصطفی سلیمانی، دکتر امیرحسین جلالی، منصور ساعی، دکتر علیرضا مقدسی، دکتر علیزا مقدا، دکتر مارسویم سپهر، دکتر. بهریان، نیوشا طبیبی و … حضور دارند.

صاحب این ماهنامه موسسه مطبوعاتی حلقه ایده آل می باشد. مدیر عامل: امیرعباس تگی پور، تدوین: علی ورامینی، ویراستاران: حسن نمک دوست تهرانی، محسن آزموده، آرمین هاشمی، ابوالفضل رجبی، مسعود شاهروحشانی و فرهنگلی کهدانی: طراح نوربخش، طراح گرافیک و روابط عمومی: گشتی.

شماره 145 ماهنامه مدیریت ارتباطات را می توان از فروشگاه دیجی کالا یا نسخه الکترونیکی کلیه نشریات را از گیرندگان و طاقچه ها تهیه کرد. علاقه مندان به کپی فیزیکی و یا دریافت اشتراک می توانند با شماره 02188356436 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید