خدمات اپل به حالت عادی بازگشته است

به گزارش رویترز، اپل تایید کرده است که در مجموع 11 سرویس این شرکت از جمله سرویس هایی مانند پادکست، موسیقی و غیره از کار افتاده است.

اپل گفت که در حال بررسی این مشکل است و ممکن است خدمات در روزهای دوشنبه و سه شنبه به تعویق بیفتد یا به طور کامل در دسترس نباشد. این مشکل تا روز سه شنبه ادامه داشت و در نهایت دیروز برطرف شد، اما طولانی شدن این اختلال باعث خشم شدید مصرف کنندگان شده است.

بیش از 4000 کاربر اپل از اختلال در وب سایت Apple Detector گزارش داده اند که به ویژه از عدم دسترسی به خدماتی مانند آیفون، اپل استور، نقشه ها و پشتیبانی اپل شکایت دارند.

Apple Music، Mobile App Store و Apple Podcast Services از روز سه شنبه پس از توقف برای دومین روز متوالی، خدمات خود را از سر گرفتند. قطعی روز سه‌شنبه همچنین تأثیر منفی بر برنامه‌های وب iCloud در Mac Apps، Apple Box، Apple Card و سرویس‌های هواشناسی داشت. در حال حاضر مشخص نیست که چه چیزی باعث این اختلال شده است، اما بلومبرگ روز دوشنبه گزارش داد که اپل به کارمندان خود گفته است که این وقفه به دلیل نام دامنه یا نقص در سیستم DNS بوده است.

  تقویت نشست های تخصصی موضوعی و منطقه ای جهان را از یک طرفه شدن نجات می دهد

دیدگاهتان را بنویسید