به گزارش موج نیوز، بانک ملی در پی برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر درز اطلاعات به مشتریان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و آفلاین به موازات توسعه خدمات و زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات، او همیشه توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را مد نظر داشته است.
این بانک افزود: در عین حال بانک همواره از تجهیزات، کنترل ها، سیاست ها و رویه های امنیت اطلاعات بر اساس استانداردها، روش ها و الزامات بالادستی برای بهبود مستمر سازمان امنیت اطلاعات استفاده کرده است.
در این بیانیه آمده است: بانک ملی ایران با توجه به اعتماد بالای مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنان و در راستای شفاف سازی موضوع، پیگیر سریع این بیانیه و تیم های امنیت اطلاعات این بانک و شرکت های تابعه آن است. آنها اطلاعات سیستم ها را بررسی کردند و همچنان در حال بررسی هستند، اما هیچ نتیجه ای در مورد صحت این ادعا گرفته نشده است.