ادعای نشت اطلاعات به مشتریان بانک ملی ایران را تکذیب می کند

به گزارش موج نیوز، بانک ملی در پی برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر درز اطلاعات به مشتریان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و آفلاین به موازات توسعه خدمات و زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات، او همیشه توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را مد نظر داشته است.

این بانک افزود: در عین حال بانک همواره از تجهیزات، کنترل ها، سیاست ها و رویه های امنیت اطلاعات بر اساس استانداردها، روش ها و الزامات بالادستی برای بهبود مستمر سازمان امنیت اطلاعات استفاده کرده است.

در این بیانیه آمده است: بانک ملی ایران با توجه به اعتماد بالای مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنان و در راستای شفاف سازی موضوع، پیگیر سریع این بیانیه و تیم های امنیت اطلاعات این بانک و شرکت های تابعه آن است. آنها اطلاعات سیستم ها را بررسی کردند و همچنان در حال بررسی هستند، اما هیچ نتیجه ای در مورد صحت این ادعا گرفته نشده است.

  بانک مرکزی آزادسازی منابع بلوکه شده ایران را تایید کرد

دیدگاهتان را بنویسید