سرویس اشتراک پول اینستاگرام به صورت آزمایشی راه اندازی می شود

شفقنا رسانه- اینستاگرام با راه اندازی فرصت های اشتراک پولی، راه های بیشتری را در اختیار سازندگان محتوا قرار می دهد تا از این پلتفرم کسب درآمد کنند.

به گزارش شفقنا از ایسنا، این ویژگی که در ماه نوامبر در اپ استور راه اندازی شد، اکنون به طور رسمی توسط گروه کوچکی از تولیدکنندگان محتوای آمریکایی آزمایش می شود که می توانند به طرفداران خود دسترسی پولی به محتوای انحصاری اینستاگرام را بدهند. مشترکین نشان ویژه ای دریافت می کنند که به آنها کمک می کند خود را از سایر کاربران در قسمت نظرات و پیام های سازندگان محتوا متمایز کنند.

در ابتدا، در مرحله تست آلفا، تنها 10 سازنده محتوا در ایالات متحده به این ویژگی دسترسی خواهند داشت، بنابراین اینستاگرام بازخورد علاقه مندان و تولیدکنندگان محتوا را برای این ویژگی دریافت خواهد کرد.

سازندگان محتوا می توانند قیمت خود را برای دسترسی به محتوای خود از طریق اشتراک گذاری نقدی تعیین کنند. هشت قیمت مختلف وجود دارد، از 99 سنت تا 99.99 دلار در ماه، و قیمت اشتراک بستگی به این دارد که تولید کننده محتوا چقدر برای محتوای خود ارزش قائل است. اکثر سازندگان محتوا پیش از تعیین قیمت بالاتر، احتمالاً کمترین قیمت را مانند 99 سنت، 2.99 دلار، 4.99 دلار و حتی 9.99 دلار تعیین می کنند.

کاربران به محض عضویت در یک تولیدکننده محتوا، به محتوای اشتراک‌گذاری شده قدیمی، مانند داستان‌های ذخیره شده در نکات برجسته، دسترسی خواهند داشت. آنها همچنین از پخش زنده انحصاری آگاه هستند، جایی که می توانند بیشتر با تولیدکنندگان محتوا تعامل داشته باشند، زیرا طبیعتاً مخاطبان کمتر خواهند بود.

  ارزیابی کار واحدها و مراکز دانشگاهی بر اساس سوابق فرهنگی

داستان های مشترک با حلقه بنفش مشخص می شوند و سازندگان محتوا می توانند محتوا را به عنوان محتوای پشت صحنه به اشتراک بگذارند. قسمت های رایج نیز به رنگ بنفش خواهد بود تا این طرفداران در قسمت نظرات محتوای عمومی قابل تشخیص باشند و در پیام های درخواستی که به پوشه های این قسمت ارسال می کنند شناسایی شوند.

اگرچه گزارش‌هایی مبنی بر طراحی فناوری اینستاگرام برای جلوگیری از گرفتن اسکرین شات از محتوای خود توسط تولیدکنندگان محتوا وجود دارد، اینستاگرام به TechCrunch گفت که چنین فناوری در مرحله اولیه آزمایش وجود ندارد. با این حال، اشتراک‌گذاری محتوای پول نقض شرایط و ضوابط است و سازندگان محتوا تشویق می‌شوند افرادی را که اسکرین شات می‌گیرند یا محتوای آنها را ضبط می‌کنند گزارش دهند.

به گزارش TechCrunch، کسانی که علاقه مند به خرید اشتراک از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود هستند، این کار را از طریق خرید در اپلیکیشن های iOS و اندروید انجام می دهند و اینستاگرام درآمد تولیدکنندگان محتوا را تقسیم نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید