بانک رفاه کارگران; بهترین بانک کشور در پاسخ به مردم

بانک رفاه کارگران;  بهترین بانک کشور در پاسخ به مردم

بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی رایگان به اطلاعات عملکرد 9 ماهه بانک ها و موسسات مالی، بانک رفاه کارگران، بانک پیشرو در کشور در پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردم است.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک کارگران، زمانبندی پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردم طبق قانون نباید بیش از 10 روز باشد و بانک رفاه اجتماعی کارگران با میانگین 9 روز پاسخگوترین و برترین بانک کشور است.
بر اساس این گزارش، تنها دو بانک به درخواست ها با میانگین استاندارد 10 روز پاسخ دادند. بانک کارگران با میانگین 9 روز پاسخگوترین بانک کشور است و پس از این بانک بانک مسکن دومین بانک کشور طی 9 ماه است.
لازم به ذکر است، گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات عملکرد 9 ماهه بانک ها و مؤسسات مالی، میانگین پاسخگویی در برخی بانک ها و مؤسسات مالی از 198 تا 283 روز است.
شایان ذکر است که اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» است که دستگاه های مختلف را ملزم به پاسخگویی به مردم و همچنین شفاف سازی اطلاعات می کند.
این سامانه آدرس (https://iranfoia.ir/web/guest/home) یکی از ابزارهای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است. به این ترتیب افراد می توانند در بستر این سامانه اطلاعاتی را درخواست کنند و سازمان های فعال نیز به درخواست های ثبت شده برای دسترسی به اطلاعات پاسخ می دهند.

  نظارت بر سلامت بیش از 736 هزار مسافر در گذرگاه های مرزی کشور

دیدگاهتان را بنویسید