ایجاد سامانه تماس صوتی مشترکین بدهکار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی مددی گفت: به منظور استفاده از تمامی زیرساخت های موجود در شرکت، سامانه تماس گیرنده خودکار برای مشترکین بدهکار مراحل تست خود را پشت سر گذاشته و به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در این طرح مشترکین بدهکار از شماره 03137121000 و فقط با مشترکین عادی و در پایان مدت اعتبار هر 6 سیکل متصل می شوند.

این کارمند در خصوص زمان این تماس ها گفت: تماس ها 24 ساعت پس از مهلت پرداخت از ساعت 8 تا 13 و 17 تا 21 آغاز و یک روز قبل از ورود مشترکین به چرخه بدهکاران پایان می یابد.

مددی افزود: در این سامانه امکان پرداخت آنلاین مبلغ بدهی توسط مشترک وجود دارد و در صورت عدم تمایل به پرداخت آنلاین، امکان ارسال مجدد فاکتور پیامکی طی همان فرآیند وجود دارد.

مدیر مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان از دیگر مزایای این طرح، امکان تایید شماره همراه و ثبت شماره موبایل جدید (به روز رسانی شماره همراه) است و گفت: با توجه به ظرفیت موجود روزانه حدود 3000 مشترک بدهکار در سراسر استان متصل می شوند که در مجموع 5 روز با 15000 مشترک ارتباط برقرار خواهد کرد. با مشترکین معوق بدون توجه به اینکه بدهی قبلی داشته باشند یا بدهی قبلی نداشته باشند، تماس برقرار می شود.

وی درباره اولویت تماس ها نیز توضیح داد: در هر شهرستان از نظر تعداد بدهکاران مشاع مهلت به پایان رسیده و بیشترین بدهی با اولویت همراه خواهد بود. تعداد تماس‌های روزانه هر شهر بر اساس تعداد کل بدهکاران معوق آن شهر به تعداد کل بدهکاران معوق استان تقسیم می‌شود و فهرست بدهکاران معوق هر روز به‌روزرسانی می‌شود و مشترکین دارای فیش از فهرست حذف می‌شوند. لیست مخاطبین.

  آنتونیو گوترش خواستار آتش بس و بازگشایی بنادر و فرودگاه های یمن شد

مددی گفت: در پایان 24 سیکل پروژه، بازخورد تماس گیرندگان و تاثیر آن بر مطالبات بررسی و به شهرستان ها ابلاغ می شود. در دسترس شهرها

دیدگاهتان را بنویسید